nasi specjaliści pomogą Ci wybrać najlepszą drogę na etapie przygotowania projektu oraz wesprą twoją organizację w trakcie jego trwania czego efektem będzie system odpowiadający rzeczywistym wymaganiom zdefiniowanym przez biznes jaki dostosowanym do możliwości obecnej lub przyszłej infrastruktury IT.
Konwersja do S/4Hana
wspieramy klientów w homogenicznych i heterogenicznych migracjach systemów oraz baz danych. Niezależnie na jakiej wersji systemu operacyjnego czy bazy danych pracujesz, pomożemy Ci zweryfikować najlepszą ścieżkę migracji.
Utrzymanie środowisk on-prem i cloud
Zapewniamy wsparcie w utrzymaniu środowisk on-premise, private cloud oraz public cloud w oparciu o SLA 24/7/365. Będziesz mieć podgląd swojego zgłoszenia oraz możliwość kontaktu z konsultantem.
Wsparcie techniczne 24/7
Zadzwoń lub napisz do Nas 24/7/365, aby uzyskać wsparcie od działu technicznego. Twoje zgłoszenie zostanie zarejestrowane w aplikacji serwisowej w której możesz monitorować status swojego incydentu oraz komunikować się z konsultantami.